КОНКУРС НА ЗАМІЩЕННЯ ПОСАД - 5
Воловецька селищна рада оголошує конкурс на заміщення вакантних посад в селищній раді:
1.Директора Воловецького інклюзивно-ресурсного центру Воловецької селищної ради.
Вимоги до кандидата:
- освіта вища не нижче освітнього ступеня магістра (спеціаліста) за спеціальністю («Спеціальна освіта» («Корекційна освіта», «Дефектологія») або «Психологія» («Практична психологія»));
- стаж роботи не менше п’яти років за фахом;
- знання діючого законодавства України професійного спрямування;
- вільне володіння державною мовою.
Для участі в конкурсі кандидатам необхідно подати до селищної ради:
- копію паспорта громадянина України;
- письмову заяву про участь у конкурсі, до якої додається резюме у довільній формі;
- копію трудової книжки;
- копію (копії) документа про освіту із додатками, присвоєння вченого звання, присуджена наукового ступеня;
- письмову згоду на збір та обробку персональних даних;
- заповнену особову картку (форма П-2 ДС) з додатками;
- копію військового квитка (для військовозобов"язаних);
- два фото 4х6.
Перелік питань для складання іспиту
при проходженні конкурсу на заміщення посади директора
Воловецького Інклюзивно-ресурсного центру
Воловецької селищної ради
1. Питання на перевірку знання законодавства у сфері освіти дітей з особливими освітніми потребами
- Створення умов для здобуття освіти особами з особливими освітніми потребами.
- Навчально-виховний процес у класах з інклюзивним навчанням.
- Складання індивідуальної програми розвитку для дитини.
- Основні принципи та цінності інклюзивної освіти.
- Забезпечення рівного доступу до здобуття повної загальної середньої освіти осіб з ООП.
- Організація інклюзивного навчання в закладах загальної середньої освіти.
- Вступ дітей з особливими освітнім потребами до закладів вищої освіти.
- Програми розвитку дітей з ООП в закладах дошкільної освіти.
- Соціально-педагогічний патронат в системі освіти.
- Основні принципи та цінності інклюзивної освіти.
- Призначення фахівців інклюзивно-ресурсного центру.
- 12.Основні законодавчі документи України в галузі інклюзивної та спеціальної освіти.
- Оцінювання дітей з особливими освітнім потребами, державна підсумкова атестація та зовнішнє незалежне оцінювання дітей з особливими освітнім потребами.
- Завдання та принципи діяльності команди психолого-педагогічного супроводу дитини з особливими освітніми потребами в закладах дошкільної та загальної середньої.
- Повноваження органів місцевого самоврядування в галузі освіти.
- Право громадян на освіту.
- Основні обов’язки директора інклюзивно-ресурсного центру.
- Організація інклюзивного навчання в закладах дошкільної освіти.
2.Питання на перевірку знання основ спеціальної підготовки
-
Сутність та класифікація порушень психофізичного розвитку.
-
Причини порушень психофізичного розвитку.
-
Пояснити термін «діти з особливими освітніми потребами» (вказати, які діти належать до вказаної категорії і в чому полягають їхні особливі освітні потреби).
-
Особливості розвитку, навчання та виховання дітей з інтелектуальними порушеннями (легкого, помірного, тяжкого ступенів).
-
Особливості розвитку, навчання та виховання дітей із затримкою психічного розвитку.
-
Особливості розвитку, навчання та виховання дітей з порушенням опорно-рухового апарату.
-
Особливості розвитку, навчання та виховання дітей з порушенням слуху (глухих та зі зниженим слухом).
-
Особливості розвитку, навчання та виховання дітей з порушенням зору (сліпих та зі зниженим зором).
-
Особливості розвитку, навчання та виховання дітей з порушенням мовлення (в т. ч. з дислексією).
-
Особливості розвитку, навчання та виховання дітей з розладами аутичного спектра.
-
Психолого-педагогічна допомога дітям з порушенням емоційно-вольової сфери.
-
Психолого-педагогічний супровід дітей зі складними порушеннями розвитку.
-
Загальна характеристика сучасної системи надання послуг для дітей з особливими освітніми потребами.
-
Індивідуальне навчання дітей з порушеннями психофізичного розвитку як форма організації корекційно-педагогічного процесу.
-
Проблеми соціалізації, соціальної адаптації та інтеграції дітей з особливостями психофізичного розвитку.
-
Створення корекційно-розвиткового середовища та його роль у процесі навчання та виховання дітей з особливостями психофізичного розвитку.
-
Просвітницько-педагогічна робота з батьками дітей, які мають порушення психофізичного розвитку
-
Організація проведення комплексної психолого-педагогічної оцінки розвитку дитини.
3. Питання на перевірку знання основ управління і діяльністю Інклюзивно-ресурсного центру
- Система управління діяльністю інклюзивно-ресурсного центру: основні завдання засновника.
- Правовий статус інклюзивно-ресурсного центру.
- Основні завдання інклюзивно-ресурсного центру.
- Порядок організації та проведення комплексної оцінки дітей щодо визначення особливих освітніх потреб.
- Організація надання психолого-педагогічної допомоги дитині з особливими освітніми потребами.
- Управління діяльністю інклюзивно-ресурсного центру.
- Матеріально-технічна база інклюзивно-ресурсного центру.
- Фінансово-господарська діяльність інклюзивно-ресурсного центру.
- Кадрове забезпечення інклюзивно-ресурсного центру.
- Корекційно-розвиткова робота як складова інклюзивного навчання.
- Співробітництво та основні принципи командного підходу.
- Спрямованість психолого-педагогічної допомоги інклюзивно-ресурсного центру.
- Порядок узагальнення результатів комплексної оцінки.
- Повторна комплексна оцінка розвитку дитини.
- Вимоги до фахівців інклюзивно-ресурсного центру.
- Нормативно-правові документами функціонування інклюзивно-ресурсного центру.
- Методи управління закладом.
- Функції управління закладом.
Документи приймаються включно до 26 липня 2021 року за адресоою: смт Воловець, вул. Пушкіна, 7 (2-й поверх, приймальня).
Cекретар селищної ради - Кризина Світлана Андріївна (03136) 22 033, e-mail: vc.volovec@gmail.com.