Захист прав споживачів
Орган, що забезпечує захист прав споживачів:
Головне Управління Держспоживслужби в Закарпатській області.
Знаходиться: вул. Минайська, 39а, м. Ужгород, 88015
Сайт : http://zak-dpss.gov.ua/index.php?page=spojuv
Контактна інформація для надсилання звернень
Поштова адреса: 88015, м. Ужгород, вул. Минайська, 39а
Електронна адреса: [email protected]
Телефон/факс: (0312) 67 24 03, (0312) 67 33 19
Урядова «гаряча лінія»: 1545 (працює цілодобово).
Увага! Дзвінки на урядову «гарячу лінію» 1545 з мережі фіксованого зв’язку Укртелекому, телефонів мобільних операторів Київстар, Vodafone Україна, Лайфселл для заявників безкоштовні.
Памятки для споживачів по ситуаціях:
1. Пам’ятка для споживачів, які мають намір користуватися послугами інтернет-магазину.
2. Пам’ятка для споживача: (якщо ваші права порушені).
3. Пам’ятка споживача: Як діяти покупцю, який випадково розбив чи пошкодив товар у магазині?.
4. Що робити споживачу, якщо ціни на ціннику і в чекові не співпадають?.
Більш детальну інформацію стосовно захисту прав споживачів та законодавста щодо цього можна отримати на сайті за посиланням - http://zak-dpss.gov.ua/index.php?page=spojuv.