A A A K K K
для людей із порушенням зору
Воловецька селищна рада
Закарпатська область

КОНКУРС НА ЗАМІЩЕННЯ ПОСАД - 5

Дата: 06.07.2021 16:21
Кількість переглядів: 592

Фото без опису  Воловецька селищна рада оголошує конкурс на заміщення вакантних посад в селищній раді:

1.Директора Воловецького інклюзивно-ресурсного центру Воловецької селищної  ради.
Вимоги до кандидата:
- освіта вища не нижче освітнього ступеня магістра (
спеціаліста) за спеціальністю («Спеціальна освіта» («Корекційна освіта», «Дефектологія») або «Психологія» («Практична психологія»));

- стаж роботи не менше пяти років за фахом;
- знання діючого законодавства України професійного спрямування;
-    вільне володіння державною мовою.

Для участі в конкурсі кандидатам необхідно подати до селищної ради:

  • копію паспорта громадянина України;
  • письмову заяву про участь у конкурсі, до якої додається резюме у довільній формі;
  • копію трудової книжки;
  • копію (копії) документа про освіту із додатками, присвоєння вченого звання, присуджена наукового ступеня;
  • письмову згоду на збір та обробку персональних даних;
  • заповнену особову картку (форма П-2 ДС) з додатками;
  • копію військового квитка (для військовозобов"язаних);
  • два фото 4х6.

 

Перелік питань для складання іспиту

при проходженні конкурсу на заміщення посади директора

Воловецького Інклюзивно-ресурсного центру

 Воловецької селищної ради

 

1. Питання на перевірку знання законодавства у сфері освіти дітей з особливими освітніми потребами

  1. Створення  умов для здобуття освіти особами з особливими освітніми потребами.
  2. Навчально-виховний процес у класах з інклюзивним навчанням.
  3. Складання  індивідуальної  програми розвитку для дитини.
  4. Основні принципи та цінності інклюзивної освіти.
  5. Забезпечення рівного доступу до здобуття повної загальної середньої освіти осіб з ООП.
  6. Організація інклюзивного навчання в закладах загальної середньої освіти.
  7. Вступ  дітей з особливими освітнім потребами  до  закладів вищої  освіти.
  8. Програми розвитку дітей з ООП в закладах дошкільної освіти.
  9. Соціально-педагогічний патронат в системі освіти.
  10. Основні принципи та цінності інклюзивної освіти.
  11. Призначення фахівців інклюзивно-ресурсного центру.
  12. 12.Основні законодавчі документи України в галузі інклюзивної та спеціальної освіти.
  13. Оцінювання дітей з особливими освітнім потребами, державна підсумкова атестація та зовнішнє незалежне оцінювання дітей з особливими освітнім потребами.
  14. Завдання та принципи діяльності команди психолого-педагогічного супроводу дитини з особливими освітніми потребами в закладах дошкільної та загальної середньої.
  15. Повноваження органів місцевого самоврядування в галузі освіти.
  16. Право громадян на освіту.
  17. Основні обов’язки директора інклюзивно-ресурсного центру.
  18. Організація інклюзивного навчання в закладах дошкільної освіти.

 

2.Питання на перевірку знання основ спеціальної підготовки

  1. Сутність та класифікація порушень психофізичного розвитку.

  2. Причини порушень психофізичного розвитку.

  3. Пояснити термін «діти з особливими освітніми потребами» (вказати, які діти належать до вказаної категорії і в чому полягають їхні особливі освітні потреби).

  4. Особливості розвитку, навчання та виховання дітей з інтелектуальними порушеннями (легкого, помірного, тяжкого ступенів).

  5. Особливості розвитку, навчання та виховання дітей із затримкою психічного розвитку.

  6. Особливості розвитку, навчання та виховання дітей з порушенням опорно-рухового апарату.

  7. Особливості розвитку, навчання та виховання дітей з порушенням слуху (глухих та зі зниженим слухом).

  8. Особливості розвитку, навчання та виховання дітей з порушенням зору (сліпих та зі зниженим зором).

  9. Особливості розвитку, навчання та виховання дітей з порушенням мовлення (в т. ч. з дислексією).

  10. Особливості розвитку, навчання та виховання дітей з розладами аутичного спектра.

  11. Психолого-педагогічна допомога дітям з порушенням емоційно-вольової сфери.

  12. Психолого-педагогічний супровід дітей зі складними порушеннями розвитку.

  13. Загальна характеристика сучасної системи надання послуг для дітей з особливими освітніми потребами.

  14. Індивідуальне навчання дітей з порушеннями психофізичного розвитку як форма організації корекційно-педагогічного процесу.

  15. Проблеми соціалізації, соціальної адаптації та інтеграції дітей з особливостями психофізичного розвитку.

  16. Створення корекційно-розвиткового середовища та його роль у процесі навчання та виховання дітей з особливостями психофізичного розвитку.

  17. Просвітницько-педагогічна робота з батьками дітей, які мають порушення психофізичного розвитку

  18. Організація проведення комплексної психолого-педагогічної оцінки розвитку дитини.

3. Питання на перевірку знання основ управління і діяльністю Інклюзивно-ресурсного центру

  1. Система управління діяльністю інклюзивно-ресурсного центру: основні завдання засновника.
  2. Правовий статус інклюзивно-ресурсного центру.
  3. Основні завдання інклюзивно-ресурсного центру.
  4. Порядок організації та проведення комплексної оцінки дітей щодо визначення особливих освітніх потреб.
  5. Організація надання психолого-педагогічної допомоги дитині з особливими освітніми потребами.
  6. Управління діяльністю інклюзивно-ресурсного центру.
  7. Матеріально-технічна база інклюзивно-ресурсного центру.
  8. Фінансово-господарська діяльність інклюзивно-ресурсного центру.
  9. Кадрове забезпечення інклюзивно-ресурсного центру.
  10. Корекційно-розвиткова робота як складова інклюзивного навчання.
  11. Співробітництво та основні принципи командного підходу.
  12. Спрямованість психолого-педагогічної допомоги інклюзивно-ресурсного центру.
  13. Порядок узагальнення результатів комплексної оцінки.
  14. Повторна комплексна оцінка розвитку дитини.
  15. Вимоги до фахівців інклюзивно-ресурсного центру.
  16. Нормативно-правові документами функціонування  інклюзивно-ресурсного центру.
  17. Методи управління закладом.
  18. Функції управління закладом.

       Документи приймаються включно до 26 липня 2021 року  за адресоою: смт Воловець, вул. Пушкіна, 7 (2-й поверх, приймальня).
     
Cекретар селищної ради - Кризина Світлана Андріївна  (03136) 22 033, e-mail: vc.volovec@gmail.com.

 

 

 


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь