Воловецька селищна рада
Закарпатська область

ІНФОРМАЦІЯ ВІД БЮРО ПРАВОВОЇ ДОПОМОГИ

Дата: 30.03.2022 09:09
Кількість переглядів: 884

Фото без описуДо уваги громадян! Як відновити втрачені документи.

Під час воєнного стану виникають непередбачувані обставини, за яких документи губляться чи забрати їх немає можливості.

В умовах війни процедура відновлення посвідчень дещо відрізняється від тієї, яка існувала в мирний час.

Куди звертатись, щоб відновити документи

Утрачені або знищені документи можна відновити у територіальних органах Державної міграційної служби, яка з 15.03.2022 відновила свою роботу.

Послуги, які наразі надає ДМС

Прийом документів на оформлення ID-картки, закордонного паспорта громадянина України, посвідок на постійне та тимчасове проживання.

Вклеювання фотокарток до паспорта громадянина України у формі книжечки.

Продовження строку дії закордонних паспортів, внесення відомостей про дітей, що дає можливість громадянам вільно перетинати кордон, рятуючись від війни.

Закордонний паспорт

Термін дії закордонного паспорта можна подовжити строком на 5 років у відділенні Державної міграційної служби.

Працівник установи проставляє відмітку у протермінованому паспорті про продовження його строку дії.

Також можливе внесення інформації про дитину віком від 0 до 18 років до закордонних паспортів батьків/законних представників.

Права водія та техпаспорт

Кабінет Міністрів України постановив, що посвідчення водія, а також свідоцтва про реєстрацію — діятимуть на території України навіть після закінчення їхнього терміну.

 

Як відновити документи за межами України

Оформленням втрачених та протермінованих документів займаються українські консульства. Послуги мають надавати невідкладно.

У консульстві можна:

  • отримати інформаційну підтримку;
  • продовжити термін дії закордонного паспорта;
  • внести відомості про дітей, молодших 16 років, до паспорта одного з батьків;
  • оформити Свідоцтво про підтвердження особи на випадок, якщо у вас є лише внутрішній паспорт (старого зразка), де відсутні записи латиницею

Відновлення свідоцтв про народження, шлюб, розірвання шлюбу, смерть

Повторна видача свідоцтв про державну реєстрацію актів цивільного стану здійснюється відділами державної реєстрації актів цивільного стану незалежно від місця державної реєстрації акту цивільного стану та місця проживання заявника. Відділ державної реєстрації актів цивільного стану видає повторно свідоцтво про державну реєстрацію акту цивільного стану після безпосередньої перевірки відповідності відомостей у Державному реєстрі актів цивільного стану громадян даним паперового носія актового запису цивільного стану або на підставі підтвердження про це відділу державної реєстрації актів цивільного стану за місцем складання актового запису цивільного стану. Запит на підтвердження наявності даного актового запису здійснюється засобами телекомунікаційного зв’язку, а простіше - за допомогою електронної пошти. Відповідь приходить швидко, не пізніше одного робочого дня і, таким чином, видача повторного свідоцтва не займає багато часу. Свідоцтво про державну реєстрацію акту цивільного стану видається повторно без підтвердження у разі зберігання актового запису цивільного стану на тимчасово окупованій території України.

Пенсійне посвідчення

У разі втрати пенсійного посвідчення, необхідно в зручний для вас спосіб подати заяву на виготовлення нового пенсійного посвідчення. Посвідчення видадуть на підставі заяви, яку потрібно буде подати особисто чи через законного представника до будь-якого територіального органу Пенсійного фонду України.

Важливо! У випадку втрати паперових документів, можливо використовувати послугу у застосунку «Дія» — «єДокумент». На час воєнного стану він є цифровим аналогом посвідчення.

 

                                                                         Воловецьке бюро правової допомоги

 


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій

Зареєструватись можна буде лише після того, як громада підключить на сайт систему електронної ідентифікації. Наразі очікуємо підключення до ID.gov.ua. Вибачте за тимчасові незручності

Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь